Takéto inovácie skutočne fungujú alebo sú jednoducho marketingovým humbuk? Ženy majú rovnakú módu už 30 až 40 rokov, ale technológia vytvorila náročnejšieho spotrebiteľa. Chcú viac personalizované a precíznejšie produkty a firmy musia reagovať.

laky
 
Aké sú teda hlavné technologické trendy?
 
1. Personalizácia a AI
50% žien sa sťažuje, že nedokážu nájsť správny odtieň základu pre svoju tvár a ženy s tmavšími odtieňmi pleti volajú po väčšom výbere.
 
Ale uvedenie tisícov odtieňov na pultoch obchodov by bolo "nepraktické."
 
Namiesto toho, dcérska spoločnosť L'Oreal Lancome prišla s vlastným základným strojom Le Teint Particulier, ktorý sľubuje, že nájde "presnú zhodu" pre vašu pokožku pomocou AI.
 
Konzultanti Lancome, ktorí sú k dispozícii na Selfridges a Harrods vo Veľkej Británii, najprv vypracujú tón pleti tváre pomocou ručného kolorimetra – typu digitálneho skenera.
 
Výsledky potom bežia cez počítač, ktorý používa vlastný algoritmus na výber z 20 000 rôznych odtieňov.
 
Konečne, zistenia počítača sú poslané na stroj, ktorý mieša základ pre vás, tam a potom v obchode.
 
Podľa prieskumu trhu spoločnosti Mintel rastie dopyt po personalizovanej kozmetike. Takmer polovica spotrebiteľov má rád myšlienku, že kozmetický produkt je prispôsobený špeciálne pre nich, a tretina si myslí, že takéto výrobky poskytujú lepšie výsledky,
 
2. Virtuálne aplikácie
Ako sme sa viac našich nákupných on-line krásu značiek sú stále viac pomocou rozšírenej reality (AR) na zvýšenie skúseností.
 
Vezmite si virtuálneho umelca Sephoru, ktorý umožňuje zákazníkom virtuálne vyskúšať tisíce odtieňov rúže a očných tieňov prostredníctvom smartfónov alebo v kioskoch v obchodoch.

natáčka
 
Aplikácia funguje tak, že meria, kde sú vaše pery a oči v reálnom čase, potom sledujú body rysov tváre, takže vie, kam umiestniť kozmetiku.
 
To môže tiež vás prevedie make-up tutoriály digitálne, a farby zodpovedajúce odtieňov na kožu.
 
Sephora hovorí, že viac ako 200 miliónov odtieňov bolo vyskúšaných prostredníctvom virtuálneho umelca, pretože bol uvedený na trh v roku 2016, a mnoho ďalších značiek, od Garnier až po nemeckú DM, spustili aj „vyskúšanie“ aplikácií.
 
Ale niektorí recenzenti varujú aplikácie nie sú náhradou za pokus o produkty pre skutočné pred vami nimi.
 
3. Inteligentné nástroje starostlivosti o pleť
Verili by ste počítaču, aby ohodnotil vašu pokožku? HiMirror, "inteligentné zrkadlo", ktoré vyrobila skupina Tchaj-wan New Kinpo Group, robí práve toto.
 
To trvá fotografiu vašej tváre zakaždým, keď sa prihlásite a skenuje je vrásky, červené škvrny, póry, jemné linky a úrovne jasu.

Päť tech trendov formujúcich kozmetický priemysel
4 (80%)5